درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال | کابوس عطایی برای حضور مجدد در ارومیه

  • کد خبر: ۱۹۰۵۵۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال | کابوس عطایی برای حضور مجدد در ارومیه
برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوم سی و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، سوم آبان به میزبانی شهرهای اسلامشهر، رامسر، مهشد، ارومیه، ‌یزد، اردکان و تهران پیگیری می‌شود.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود. شاگردان بهروز عطایی در سیرجان در اولین مسابقه خود پیروز شدند و در طرف مقابل، شاگردان جهانگیری سیدعباسی در اولین مسابقه شکست خوردند و اکنون در رتبه سیزدهم لیگ قرار دارند.

اهمیت این بازی از این جهت است که عطایی چندی پیش در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ارومیه حضور داشت و تجربه بازی در سالن غدیر را که به آشیانه دُرناها معروف است، دارد. هر چند استقبال از بهروز عطایی تا مرحله فینال خوب بود اما در مسابقه فینال مقابل ژاپن که با شکست تیم ایران همراه بود، هواداران علیه عطایی شعار سر دادند و خواستار استعفایش از سرمربیگری تیم ملی شدند. حالا بار دیگر عطایی قرار است در این سالن بازی کند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم شهداب یزد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی میزبان پاس گرگان است. این دو تیم هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.  پیکان تهران هم در تقابل خودروسازان به مصاف سایپا می‌رود. این دو تیم که در هفته اول شکست خوردند به دنبال کسب نخستین پیروزی هستند.

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

چهارشنبه 3 آبان

طبیعت – ایفاسرام اردکان

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت ۱۶

خلیل یگانه‌مجد (نماینده سازمان لیگ)، اسماعیل صباغ (ناظر فنی و داوری)، میثم پارسه (داور اول) و سجاد خان‌بابازاده (داور دوم)

 هورسان رامسر – شهرداری گنبد

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

حمید حق‌بین (نماینده سازمان لیگ)، احمد بندری (ناظر فنی و داوری)، علیرضا قریب (داور اول) و هادی تیموری (داور دوم)

نیان الکترونیک مشهد – مس رفسنجان

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶:۱۰

خضراله ترابی (نماینده سازمان لیگ)، احمد دامغانی‌نژاد (ناظر فنی و داوری)، داود نافعی (داور اول) و علی‌اکبر پاکدلان (داور دوم)

شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان ایرانیان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

محمدحسین شفقی (نماینده سازمان لیگ)، اصغر میرزایی (ناظر فنی و داوری)، محمد عشق‌دوست (داور اول) و اسماعیل رزقی (داور دوم)

شهداب یزد – پاس گرگان

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

امین‌اله برق‌لشگری (نماینده سازمان لیگ)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، احمد سرمست (داور اول) و محمد آقایی (داور دوم)

چادرملو اردکان – گیتی‌پسند اصفهان

اردکان، سالن آیت‌اله خاتمی، ساعت ۱۶

حسین پورکاشیان (نماینده سازمان لیگ)، مجید محسنی شوشتری (ناظر فنی و داوری)، قادر صادقی (داور اول) و مجتبی اسپرغم (داور دوم)

پیکان تهران – سایپا تهران

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۶

بهروز جعفری (نماینده سازمان لیگ)، مسعود قاری (ناظر فنی و داوری)، ابراهیم فیروزی (داور اول) و اکبر شرقی (داور دوم)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->